ALFA ROMEO NA MEĐUNARODNOM SAJMU AUTOMOBILA U PARIZU 2016.

ALFA ROMEO NA MEĐUNARODNOM SAJMU AUTOMOBILA U PARIZU 2016.

Alfa Romeo vraća se na Međunarodni sajam automobila u Parizu na na prestižnom štandu dostojnim premium marke koja simbolizira talijansku izvrsnost.  Reflektor će biti uperen u model Giulia, istinski izraz duha tvrtke Alfa Romeo, uspješnog spoja svih elemenata koji čine jednu od najpoželjnijih marki automobila: karakterističan talijanski dizajn, motore visokih performansi, savršenu raspodjelu težine, jedinstvena tehnička rješenja i najbolji omjer težine i snage.

Alfa Romeo vraća se na Međunarodni sajam automobila u Parizu na na prestižnom štandu dostojnim premium marke koja simbolizira talijansku izvrsnost.  Reflektor će biti uperen u model Giulia, istinski izraz duha tvrtke Alfa Romeo, uspješnog spoja svih elemenata koji čine jednu od najpoželjnijih marki automobila: karakterističan talijanski dizajn, motore visokih performansi, savršenu raspodjelu težine, jedinstvena tehnička rješenja i najbolji omjer težine i snage.

Posjetitelji Međunarodnog sajma automobila u Parizu imat će priliku vidjeti svjetsku premijeru i otkriti novi model Giulia Veloce s ekskluzivnim verzijama motora, stilom i sadržajima. Model Giulia Veloce dolazi s dvije nove verzije motora 2,0-litrenim turbo benzinskim motorom od 280 ks i 2,2-litrenim dizel motorom od 210 ks, oba s automatskim mjenjačem s 8 brzina i nenadmašnim pogonom na sve kotače Q4.
Verzija modela Giulia Veloce s 2,2-litrenim dizel motorom od 210 ks moći će se naručiti od 29. rujna, prvog dana sajma automobila u Parizu. Pojedinosti o cijenama potražite na lokalnim web-mjestima tiskovina.

U Parizu će se model Alfa Romeo Giulia predstaviti u pet različitih oblika: dva nova utjelovljenja modela Veloce, dvije verzije Super i očaravajući Quadrifoglio. Publika će, osim tih kreacija, moći vidjeti novi model Giulietta Veloce i novi model Mito Veloce, oba s izraženim osjećajem za obitelj kao i model Giulia te verzije modela, moderne ikone marke, Alfa Romeo 4C Coupé i Spider. Svi ti automobili jedinstveni su po svom dizajnu i tehnologiji i stvoreni su za uzbuđenje i na trkaćoj stazi i na cesti. Automobili Alfa Romeo, već su dulje od stoljeća posvećeni onima koji traže da njihovi automobili nadmašuju koncept običnog prijevoznog sredstva i umjesto toga postanu izvorom uzbuđenje.

Alfa Romeo Giulia Veloce

 „Veloce” je slavno ime koje priziva tradiciju tvrtke Alfa Romeo, stvoreno 1956. na modelu Giulietta i od tada predstavlja iznimne sportske i originalne verzije marke. Danas, ime Veloce slavi drugi model Giulia kojim se ispunjavaju potrebe kupaca koji čeznu za sadržajem upakiranim s osobnošću. Novi će se model postupno prodavati na svim tržištima regije EMEA, po cijeni koja će varirati do jedne do druge države. Više pojedinosti potražite na lokalnim web-mjestima tiskovina.

Sajam u Parizu poslužit će kao predstavljanje dvije nove verzije modela Giulia Veloce, obje s automatskim mjenjačem s osam brzina o pogonom na sva četiri kotača: prvi model debitira kao do sada neviđeno ruho Blue Misano i opremljen novim 2,0-litrenim benzinskim motorom od 280 ks, dok je drugi model Giulia Veloce, primamljive sive Silverstone karoserije, opremljen 2,2-litrenim dizel motorom od 210 ks.

Karakterističan stil i ekskluzivna oprema

Vanjština novog modela Giulia Veloce označava profinjene stilske značajke kao što su posebnim branicima i sjajno crnom oblogom vrata kao i razne sportske značajke kao što su poseban stražnji izvlakač u koji je ugrađena dvostruka ispušna cijev i naplatci kotača od lake legure od 19" s 5 otvora koji su dostupni u dodatnoj opremi. Isti sportski osjećaj je i u unutrašnjosti kojom dominiraju nova crna, kožna sjedala Sport te sportski upravljač s originalnim hvatištem, aluminijski umetci na armaturnoj ploči, središnji tunel, ploče vrata i ksenon svjetla.

Ta upadljiva unutrašnjost i vanjski dio opremljeni su nizom opreme koja je dijelom osnovne opreme uključujući dvozonski klima uređaj, sustav Alfa DNA i sustav infotainment sa zaslonom Connect 6.5" te novi učinkoviti aktivni sigurnosni sustavi kao što je sustav upozorenja u slučaju udarca sprijeda (FCW) s automatskim kočenjem u slučaju nužde (AEB) i uključenom funkcijom prepoznavanja pješaka, ugrađenim kočionim sustavom (IBS), sustav upozorenja za slučaj napuštanja prometnog traka (LDW) te tempomat s ograničivačem brzine.

Dvije nove verzije motora

Model Giulia Veloce najavljuje početak novog 2-litrenog benzinskog motora: motor s 4 cilindra u potpunosti izrađen od aluminija koji stvara 280 konjskih snaga pri 5250 o/min s maksimalnim zakretnim momentom od 400 Nm pri 2250 o/min. Pored sustava uključivanja elektrohidrauličkog ventila MultiAir, posebna značajka tog motora uključuje sustav turbo punjača 2 u 1 i izravno ubrizgavanje s visokotlačnim sustavom od 200 bara koji kombinira pružanje izrazito brzog odaziva komandama gasa pri svim brzinama omogućujući pri tom vrlo učinkovite razine potrošnje.

Model Giulia Veloce, osim toga, može biti opremljena novim 2,2-litrenim dizel motorom koji razvija maksimalnu snagu od 210 ks pri 3500 o/min i maksimalni zakretni moment od 470 Nm pri 1750 o/min. Posebna napomena: 2,2-litreni dizelski motor u novom modelu Giulia prvi je dizelski motor u povijesti marke Alfa Romeo u potpunosti izrađen od aluminija S četiri cilindra u redu, ovaj se motor ističe najnovijim sustavom ubrizgavanja s tehnologijom MultiJet II, sustavom za regulaciju brzine ubrizgavanja Injection Rate Shaping (IRS) te radnim tlakom od 2000 bara. Turbopunjač promjenjive geometrije s električnim upravljanjem osigurava najnapredniju mehaniku i skraćuje vrijeme odaziva istodobno jamčeći brojne pogodnosti na području učinkovitosti. Najviše razine zadovoljstva i udobnosti u vožnji zajamčene su i primjenom balansirajućeg vratila.

Oba nova modela Giulia Veloce opremljena su automatskim mjenjačem s 8 brzina i pokreću se motorima izrađenima u Italiji, u tvornicama u Termoliju (benzinski) i Pratola Serra (dizelski), u područjima namijenjenima samo za motore Alfa Romeo uz upotrebu najnaprednijih procesa i metoda, zbog kojih su među najboljima u svojoj klasi po pitanju performansa i učinkovitosti.

Osim toga, uskoro će biti dostupna i inovativna verzija „AE” (Advanced Efficiency). Ta verzija, karakteristična po posebnoj oznaci na stražnjem dijelu, dostupna u razinama opreme Giulia i Giulia Super, utemeljena je na 2,2-litrenom dizel motoru od 180 ks s automatskim mjenjačem s 8 brzina.
Verzija Advanced Efficieny postiže izvanredne rezultate po pitanju potrošnje goriva i razina emisije: 4,2 l/100 km i samo 99 g/km CO2 u kombiniranom ciklusu vožnje.
Ti su rezultati postignuti zahvaljujući posebnim tehničkim rješenja kroz primjenu niskotlačnog EGR ventila koji poboljšava učinkovitost motora, izmjenjivača temperature zrak-voda, sekundarni sustav hlađenja motora pored primarnog sustava i posebnih omjera mjenjača. Uza sve to, zahvaljujući smanjenju visine karoserije automobila za oko 5 mm i ekskluzivnim posebno oblikovanim naplatcima kotačima od lake legure, CX je smanjen na 0,23 za bolju aerodinamičku učinkovitost. Na kraju, no ne i najmanje važno, model Giulia „AE” Advanced Efficieny opremljen je posebnim gumama 205/60 R16 za manji otpor kotrljanja.
Učinci tih inovacija mogu se vidjeti na ukupnim performansama motora, od malog broja okretaja bez obzira na izvanredne razine učinkovitosti: maksimalna brzina od 230 km/h i 7,2 s za ubrzanje od 0 do 100 km/h.

Pogon na sva četiri kotača s tehnologijom Q4

Na svojoj svjetskoj premijeri, novi model Giulia Veloce predstavlja inovativan sustav pogona na sva četiri kotača s tehnologijom Q4, napravljen kako bi pogonom vozila upravljao u stvarnom vremenu i kako bi se mogle zajamčiti izvanredne performanse, učinkovitost i sigurnost.

Arhitektura sustava Q4 kojim je opremljen model Giulia Veloce uključuje aktivno kućište pogona i prednji diferencijal koji je namijenjen za zadovoljavanje posebnih tehničkih uvjeta vozila Alfa Romeo kako bi se vrlo brzo obradio visoki moment s posebnim kompaktnim i laganim dizajnom (povećanje težine je tek oko 60 kg). Kućište pogona upotrebljava naprednu tehnologiju aktivne spojke koja pruža iznimno dinamičnu vožnji istovremeno jamčeći smanjenu potrošnju goriva. Brz odaziv i točna raspodjela momenta omogućena je putem ugrađenog pokretača Next-Gen, ovisno i načinu vožnje odabranom na biraču Alfa DNA.

Sustav Q4 neprestano nadzire više parametara kako bi se zajamčio optimalna raspodjela momenta između dviju osovina ovisno o načinu na koji se vozilo upotrebljava i o dostupnom držanju površine ceste. Ta tehnologija može predvidjeti gubitak prianjanja kotača oslanjajući se na informacije koje su prikupili bočni i uzdužni senzori te senzori kuta upravljača i brzine krivudanja i ubrzanja vozila. Model Giulia Veloce sa sustavom Q4 u normalnim uvjetima vožnje ponaša se kao vozilo s pogonom na stražnje kotače: 100 % momenta raspodjeljuje se na stražnju osovinu.  A kada dosegne ograničenje prianjanja kotača sustav u stvarnom vremenu prenosi do 60 % momenta na prednju osovinu zahvaljujući posebnom kućištu pogona.  Sustav iskorištava visoko mehaničko proklizavanja (do 2,5 %) između dviju osovina koje dovodi do djelomičnog savladavanja komande vozila po pitanju pogona i stabilnosti upravljanja u zavojima kako bi se osigurala maksimalna brzina odaziva u ponovnoj raspodjeli momenta.

Sustav Q4 na novom modelu Giulia Veloce stoga pruža sve prednosti pogona na sva četiri koča po pitanju stabilnosti, pogona i sigurnosti, istodobno jamčeći smanjenu potrošnju goriva, izniman odaziv i sav užitak u vožnji koje pruža automobil s pogonom na stražnje kotače.

Sve snažne točke modela Giulia

Novi model Giulia Veloce potvrđuje sve posebne značajke modela koji je pokrenuo povratak talijanske marke u ovaj veliki segment tržišta. Prije svega tu je karakterističan talijanski dizajn koji je izražen kroz osjećaj za proporcije i jednostavnost te oblikovanje kvalitetnih površina za vozača i odvažno postavljanje vozača u središte. K tome, izbor pogona na stražnje kotače, a danas i sustava pogona na sva četiri kotača Q4, više je od običnog odavanja počasti najizvornijim korijenima legendarnih automobila tvrtke Alfa Romeo, to je i tehničko rješenje koje pruža visoke performanse, užitke i izniman osjećaj u vožnji.

Dodatne osobitosti modela Giulia uključuju izvanrednu raspodjelu težine na dvije osovine, sofisticirani ovjes (patent tvrtke Alfa Romeo) i najizravniji sustav upravljanja u tom segmentu. Osim toga, model Alfa Romeo Giulia kombinacija je iznimno performantnih motora i iznimno laganih materija koji su rabljeni u obilju, primjerice karbonskih vlakana, aluminija, mješavina aluminija i plastike, a koji omogućuju postizanje najboljeg omjera mase i snage (ta je brojka manja od 3 za verziju Quadrifoglio).

Novi model Giulia, a radi održavanja tradicije tvrtke Alfa Romeo, pruža jedinstvena tehnička rješenja koja ga čine zaštitnim znakom ovog segmenta. Sofisticiranije značajke uključuju ugrađeni kočioni sustav (IBS) kojim se znatno smanjuje zaustavni put te aktivan ovjes za izvanrednu udobnost. Ekskluzivno za verziju Quadrifoglio, tehnologija Torque Vectoring (prijenos momenta na kotače putem diferencijala) omogućuje izvrsnu raspodjelu momenta na dva kotača na stražnjoj osovini, dok sustav razdjelnika Active Aero Splitter aktivno upravlja potisnom silom pri velikim brzinama.

Ne smije se zaboraviti ni da je model Alfa Romeo Giulia nedavno osvojio prestižnih pet zvjezdica na testiranju Euro NCAP ostvarivši 98 % zaštite odraslog putnika. To je do sada najveći rezultat koji je automobil ostvario unatoč strožijoj primjeni sustava uvedenoj 2015. Taj izvrstan rezultat ostvaren je primjenom dva ključna elementa: prvo, usvojen je širok raspon inovativnih sigurnosnih sustava i drugo, učinkovitost karoserije koje je u jednakom omjeru lagana i kruta te širokom primjenom ultra lakih materijala kao što su karbonsko vlakno, aluminij i kompozitni materijali s aluminijem.

Na pariškom sajmu izložit će se dva modela Giulia Super s 2,2-litrenim dizel motorom od 180 ks i 2,0-litrenim turbo benzinski motorom od 200 ks, opremljeni automatskim mjenjačem s 8 brzina i pogonom na stražnje kotače. Ti su modeli uljepšani paketima opreme Sport Pack (koji uključuje sportski upravljač s posebnim hvatištem, aluminijske umetke na armaturnoj ploči, središnji tunel i ploče vrata te ksenon svjetla) i Luxury Pack (luksuzni paket) koji uključuje kožna sjedala (dostupna u četiri boje: crnoj, bež, boji duhana i crvenoj), armaturu ploču i ploče vrata presvučene kožom, grijana prednja sjedala s električnim podešavanjem u osam razina, grijano kolo upravljača, drvene (hrast ili orah) umetke na armaturnoj ploči, središnji tunel i ploče vrata te kromirane vanjske okvire stakala i retrovizore na vratima s električnim upravljanjem. Taj automobil pruža i rafiniranu Mopar dodatnu opremu od karbonskih vlakana: kućište retrovizora na blatobranu, prednju rešetku i gumb za uključivanja brzina.

Izlog štanda upotpunjen je modelom Competition Red Giulia Quadrifoglio koji je opremljen 2,9-litrenim bi-turbo benzinskim motorom V6 od 510 ks, predstavljen u sportskoj verziji s ultra lakim naplatcima kotača od 19" s 5 otvora, kočionim sustavom od karbonske keramike i sjedalima Sparco s karbonskom konstrukcijom.

Giulietta i Mito

Reflektori ovog sajma usmjerit će se i na novi model Giulia i novi Mito, dva redizajnirana modela koja predstavljaju poznati obiteljski osjećaj kao model Giulia.  Prednji dio automobila s novom rešetkom i legendarnim trolistom na prednjem kraju koji je nedvojbeno najpoznatiji i najprepoznatljiviji simbol u automobilskoj povijesti. Natpis naziva „Giulietta” i „Mito” prizivaju onaj modela „Giulia” i oba automobila ističu osvježeni logotip marke Alfa Romeo.

Proizvodi program oba modela optimiziran je tako da kupci mogu jednostavno i brzo odabrati verziju koja najviše odgovara njihovom ukusu i potrebama pa ga zatim personalizirati opcijskim predmetima i dodatnom opremom. Izvanredne značajke novog modela Giulietta uključuju odvažnije sportske karakteristike, obnovljeni 1,6-litreni turbo dizel motor JTDm od 120 ks s inovativnim automatskim mjenjačem Alfa TCT i izvanrednim uslugama UconnectTM LIVE zahvaljujući kojima možete stalno biti povezani putem pametnog telefona.

Na štandu tvrtke Alfa Romeo u Parizu izlaže se i model Giulietta Veloce s ekskluzivnim 1750 turbo benzinskim motorom od 240 ks i automatskim mjenjačem TCT. Karakteristična po svojem metalik ruhu u crnoj Etna boji, ta se visoko performantna verzija ističe s vanjske strane po novim sportskim branicima s crvenim umetcima, sjajnoj završnoj obradi u antracit boji, staklenom krovu, pojačanom kočionom sustavu Brembo s crvenim kočionim čeljustima, naplatcima kotača od lake legure od 18" s 5 otvora blistave završne obrade i proširenoj dvostrukoj ispušnoj cijevi. Isti sportski ugođaj vlada i u unutrašnjosti: naglašen novim sjedalima presvučenima kožom i Alcantara tkaninom s ugrađenim naslonima za glavu s kontrastnim crvenim šavom i živopisnom obliku kožnog kola upravljača.

Model Giulietta Veloce na sajmu predstavlja i ekskluzivnu dodatnu opremu Mopar kao što su karbonski spojler i poklopci retrovizora na vratima, posebna proširenja s crvenim Alfa umetcima, veliki stražnji ispusi, LED svjetla iznad prednjih vrata s projekcijom logotipa Alfa Romeo i crvena oznaka Alfa „Veloce”.

I novi model Mito prikazat će se na štandu tvrtke Alfa Romeo s mnoštvom redizajniranih značajki zadržavajući pri tom svoj položaj malog sportskog automobila koji kupce osvaja svojim talijanskim stilom, tehničkom izvrsnošću i iznimnim užitkom u vožnji. Na Međunarodnom sajmu automobila u Parizu predstavit će se i sportskija verzija proizvodnog programa: verzija Veloce s 1,4-litrenim turbo benzinskom motorom MultiAir od 170 ks s automatskim mjenjačem TCT, s novim sjedalima s crvenim kožnim presvlakama i novim naplatcima kotača od lake legure od 18".

Model Mito Veloce na pariškom sajmu uljepšan je dodatnom opremom Mopar u svojem novom paketu opreme Sport: od inovativne crvene završne obrade Alfa na prednjem braniku do nove crvene oznake Alfa „Veloce” i blistavim naplatcima kotača od lake legure s dijamantnim efektom od 18".

4C Coupé i 4C Spider

U centru pažnje bit će i neodoljivi model Alfa Romeo 4C u verzijama Coupé i Spider , moderna ikona marke koja predstavlja duh utrka upisan u DNA automobila Alfa Romeo: optimalne performanse i izvrsno oblikovan inženjerski rad za krajni užitak i stil od kojeg zastaje dah.

Oba automobila pokreće snažan potpuno aluminijski motor s turbo punjačem i izravnim ubrizgavanje s 1750 cm3 s izmjenjivačem topline i dvostrukim kontinuirano varijabilnim razvodnim ventilom koji jamči performanse usporedive s onima super automobila: maksimalna brzina od 258 km/h (257 km/h za model 4C Spider), ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,5 sekundi, 1,1 g bočnog ubrzanja i 1,25 g maksimalnog usporavanja kod kočenja. 
Duh super automobila dokazuje se i izborom ultra lakih materijala: karbonsko vlakno za unutarnji dio karoserije, aluminij za prednji i stražnji okvir šasije i SMC (smjesa niske gustoće) za karoseriju.

Na pariškom sajmu predstavit će se i model 4C Spider s tri premaza crvene boje Competition Red s pokrovom poluge od karbonskog vlakna i novim središnjim ispušnim sustavom s dva načina rada od titana tvrtke Akrapovič.  A kako bi se dodalo malo stila i poboljšala lakoća automobila i razine performansi taj je model ukrašen naplatcima kotača (18" na prednjem i 19" na stražnjem dijelu) sa sjajnom završnom obradom žbica i vanjskim komponentama od karbonskog vlakna kao što su bočni uvodnik zraka i retrovizori na vratima. Crvene kočione čeljusti, sjedala za utrke i crna kožna armaturna ploča s oblogom od karbonskog vlakana zaokružuju stilski izričaj kabrioleta na pariškom sajmu.

Na štandu će se ponosno predstaviti i nagrađivani model 4C Coupé s tri premaza metalik sive boje Stromboli Grey i karbonskim vlaknom na krovu i ostalim elementima kao što su uvodnici zraka na bočnim i prednjem braniku, retrovizori na vratima i stražnji spojler pored crvenih kočionih čeljusti, ispušnog sustava za trkaće automobile i naplataka kotača (18" na prednjem i 19" na stražnjem dijelu) s 5 otvora i sjajnom završnom obradom. U unutrašnjosti posebna crvena sportska sjedala izvanredno se dobro slažu s kožnom armaturnom pločom i detaljima od karbonskog vlakna.

Oba su automobila u Parizu opremljena sofisticiranim audio sustavom „Alpine premium sound system” koji pruža potpuno prožimajući doživljaj glazbe.

Štand

Tvrtka Alfa Romeo vraća se na Međunarodni sajam automobila u Parizu s prestižnim izlagačkim prostorom na kojem predstavlja do sada neviđene strukturalne detalje i sofisticiranu igri svjetala koja ističe glavne nove značajke proizvoda. Štand zbog toga upadljivo izgleda zahvaljujući 900 cigli s LED svjetlima kojima je izgrađen unutarnji LED zid: zahvaljujući kvaliteti okomitih površina koja izražava bit DNA tvrtke Alfa Romeo kao i dizajnu sportski oblikovane teksture poda sve je usmjereno prema tome da se istakne legendarna performantnost automobila Alfa.

Na štandu je i područje namijenjeno marki Mopar, referentnoj marki za usluge FCA, pružanje podrške kupcima te originalne rezervne dijelove i dodatnu opremu. U Parizu se po prvi puta predstavlja i nova kolekcija trgovačkih proizvoda marke Alfa Romeo inspirirana redizajniranim logotipom i njegovim grafičkim komponentama.  Kolekcija donosi odabrane predmete posebno oblikovane s odjelom Centro Stile Alfa Romeo: prvorazredne tehničke proizvode izrađene od visokokvalitetnih materijala kao što su ugljik, aluminij i Nyrotech. Kolekcija Mopar obuhvaća nekoliko linija: od odjeće glavni je predmet modularna jakna izrađena od vodonepropusne softshell tkanine, do kožnih predmeta, uključujući „uniseks” torbe izrađene od tehnoloških materijala i kože s brušenim metalnim ukrasima i liniju dodataka s muškim novčanicima i privjescima za ključeve. Na kraju, no ne i najmanje važnom na izložbenom zidu Mopar nalazi se i razna dodatna oprema namijenjena modelima 4C, Giulietta i Giulia. Za potonji dostupna su karbonska kućišta retrovizora i pragovi vrata kao i karbonska prednja rešetka te pokrov za ključeve u dvije boje i broj dodatni profinjeni dodaci.

Na kraju, zahvaljujući informativnim lecima i posebnim elementima postavljenima oko štanda, javnost može upoznati proizvode banke FCA Bank, financijske tvrtke specijalizirane za sektor automobila. Tvrtka radi na glavnim europskim tržištima; u Francuskoj preko tvrtke FCA Capital France SA sa samo jednim zadatkom: poduprijeti prodaju svih vozila marke FCA inovativnim financijskim proizvodima i uslugama visoke dodatne vrijednosti stvorene za mreže distributera, privatne kupce i tvrtke.

 

Napisao : KARIĆ AUTOMOBILI

Prodaja

Tel.: +385 1 3638 444 
Email: salon@karic.hr
Website: www.karic.hr

 

Servis

Tel.: +385 1 3638 555 
Email: servis@karic.hr
Website: www.karic.hr

 

Dijelovi

Tel.: +385 1 3638 333 
Email: dijelovi@karic.hr
Website: www.karic.hr

 

Računovodstvo

Tel.: +385 1 3638 111 
Email: racun@karic.hr
Website: www.karic.hr